هویارهویار، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 16 روز سن داره

هویار جون خاله

کنجکاوی های هویار

1390/10/14 0:45
نویسنده : خاله جونش
923 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خاله جونم عزیز دلم جیجلی من شب یلدا که اومدم دیگه نشد بیام اینجا که بنویسم واست

الانم که اومد کلی عکسو حرف دارم از شیطونیات فضولیات اذیتات خوشمزگیات

الهی من بمیرم واسه اشکات الهی من نباشم که تو اینجوری اشک میریزی فدات شم

 

بقیه فضولیارو تو ادامه مطلب ببینید

اینم از فضولیات که نمیدونم اون پشت دنبال چی میگردی

همش تو کف لباس شویی که چیه هی میچرخه

کلا با قاشق چنگالا مشکل داری ولت کنی میری سمت اشپزخونه اونم سمت کشو قاشق چنگالا

هی میریزیشون پایین دوباره میذاریشون تو همه رو پخش میکنی دیگه مامان هیچی بهت نمیگه

هویار در حال دزدیدن اشیاء قیمتی در شب دیده شده

اون کلاه دزدی هم داشته

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

فريشكا
13 دی 90 22:58
سلام ممممم اون گوشه وبلاگتون زده هواي گرگان ! شما گرگاني هستين ؟؟؟؟ راستي اينجوري كه اين بالا نشون ميده فردا بايد تولد پسليتون باشه ؟ اگه اينطوره تولد نازنازيتون رو تبريك ميگم ايشالا كه 120 سال سالم و شاد زندگي كنه منم واسه عشقم يعني خواهر زاده م مي نويسم مهيار جوني خوشحال ميشه به دنياش يه سري بزني
امید
16 دی 90 20:39
سلام وبلاگ زیبایی دارید . خوشحال میشم از وبلاگ منم دیدن کنید . منتظر نظر گرمتون هستم . در ضمن هر سوالی در مورد کامپیوتر دارید در قسمت نظرات وبلاگم مطرح کنید در اسرع وقت جواب سوالتون رو میدم . فقط یک ایمیل برای جواب دادن سوال بگذارید . منتظر حضور شما هستم .