هویارهویار، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 24 روز سن داره

هویار جون خاله

امروز میام خونتون

1390/8/6 13:50
نویسنده : خاله جونش
578 بازدید
اشتراک گذاری

امروز جمعست ینی این هفته مامان صبحا میره سر کار و من باید بیام پیش تو دیگه این هفته نمیذاری بخوابم صبحا زود بیدار میشی میای موهامو میکشی ...هر کاری کنم نمیخوابی...بیدارم که کردی تندی میری روبه روی تلویزیون میشینی نگاش میکنی میگی هی هی هی روشن میکنم برنامه کودک و نگاه میکنی ...اونم وقت اهنگاش میشینی ادمو دیوونه میکنی ...همش تو اشپز خونه ای

همیشه میای اینجا ...نمیدونم چرانیشخند

 

 

ازین کارام بلدیااااااااا ....یه دونه هلو بهت دادم همچینش کردی

 

 

 

 

اینجام گذاشتمت این تو نتونی تکون بخوری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله جون
6 آبان 90 22:22
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآفرین به هویار جون که این همه شیطنت میکنه وشما را سرگررررررررررررررررررررررم
خاله جون
7 آبان 90 11:31
عشق کردم شیطونیات شنیدم عزیییییییییییییییزم
مامان یاس
17 آبان 90 17:48
سلام به مامان های خوب با نی نی هاس قند عسلشون من مامان یاس هستم نی نی ندارم ولی دعا کنید توفیق پیدا کنم نی نی هم مثل نی نی شما شیرین داشته باشم. خیلی خوشحالم که با شما آشنا شدم من شما را لینک میکنم شما هم منو لینک کنید و بیایین به این خانه تازه تاسیس ما سربزنید.من وبابا حسن تازه عروسی کردیم و عاشقانه داریم زندگی میکنیم که یه هو دیدیدم این دنیای نی نی ها برای ماهم هست پس اومدیم بلاخره با شما خانم گل آشنا شدم با نی نی مربایی تون خوشحال میشم اومدید نظر بدید و توی بحث ها وحرفهای ما هم شریک بشید من همیشه میام بهتون سرمیزنم ومطالبتون را میخونم. یاعلی www.ninivamaman.niniweblog.com